söndag 2 mars 2014

Härlig helg

Summerar en underbar helg liggandes i ett hotellrum på Arlanda.

Familjen drog iväg i fredags, stannade till i Uppsala för ett dyrt bensträckarstopp. Barnen var glada i alla fall....
Vidare mot hotellet på Södermalm och mysmiddag på TGIF som kidsen valde.

Lördag morgon var egentligen tänkt som min premiär på Crossfit Solid men vi fick tyvärr ställa in det. I stället sprang jag och Mannen Södermalm runt. Utan att springa vilse, helt otroligt!

Shopping, shopping, shopping och så konsert förstås.
Hoppade så vaderna skrek.

I dag har jag hunnit med ett pass på Sats här på Arlanda, cykel, löp och styrka. Konstaterar att gymmet är suveränt, att jag alltid blir lika förvånad när killar/gubbar vill "hjälpa" mig med övningar (i detta fall kettlebellssvingar och chins) och att jag blev uppraggad av en flygkapten som tyckte att jag skulle följa med till Maldiverna. Sa nej för jag skulle ju dricka kaffe efter passet.
Snart lägger jag mig i badet och går och lägger mig. Klockan 04:00 är det uppstigning. Gäsp.

Inga kommentarer: