torsdag 27 februari 2014

Hur gick det?

1. Jo, det verkar som att det blir åka av i Vasaloppet. Vattenskidor på.

2. Lill-sessan heter Leonore. Fint.

3. Ja, det blev löpning. Kände mig fjantig när jag löpskolade mitt i lunchrusningen, kände mig svag och med taskig teknik när jag tog mig an 4-minutersintervallerna men jag gjorde det. Drog av en extra fyring bara för att. Nöjd.

I dag laddar jag för två fyspass - det första alldeles strax när jag ska hjälpa en ny kollega att flytta in i sitt nya hem här i Sverige, det andra på kvällens crossfit. Där blir det stationsträning i dag. Hederliga 45 sekunders intervaller i galet tempo. Ser så fram emot det.

Sen åker jag hem och packar, packar om och packar en tredje gång. Troligtvis slänger jag i något extra. Och tar bort något. Och så där håller jag på tills det är dags att sova.

Inga kommentarer: