måndag 16 december 2013

Nu är det snart jul

En vecka kvar i morgon till självaste julafton. Julkänslan är långt borta även om jag jobbar hårt på att den ska infinna sig. Dricker glögg mest varje dag, lyssnar alltid på Mix Megapols julblandning när jag sitter i bilen (vilket är väldigt mycket), laddar för det andra julbordet men nej. Det är den där snön som saknas.

I träningsväg har jag haft en tung träningsvecka som avslutades i helgen med 15 km löpning på skridskobana, kettlebell challenge, Functional Moves och crossfit. Skön mix det där som känns i kroppen så här på måndag morgon. Jobbar i storstaden i dag men hoppas hinna hem för att springa intervaller i kväll. Hoppas, hoppas. Det är fyringar på schemat. Ni vet de där som känns dryga innan men så underbara när du väl bockat av dem. Nu ska jag in på mitt tredje möte. Lunchen är som vanligt inställd men äta kan man ju göra typ på jullovet. Eller nåt.

Inga kommentarer: