torsdag 19 december 2013

Hipp hipp hurra

I går var det min födelsedag. Blev firad på morgonen av Sonen och Mannen, katten var ute och jagade råttor (pyttsan, den katten jagar bara köttbullar). Fick finfina presenter.

Firade också genom att dricka kaffe i min allra finaste mugg.
Sen åkte jag i ilfart till Storstaden, ilfart hem och hann alldeles lagom till ett skönt pass Crossfit. Det var stationer och jag var väldigt trött både här och var. Har nog varit lite mycket styrketräning på slutet. Nedan Crossfit-fröken som skriver upp allt som hände och sades under gymmets julfest. Det blev väldigt mycket skrivet.....
 I dag vilar jag dock. Och dricker några glas vin med kollegorna. En skön torsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu tänker jag säga som du brukar....
Varför?
Varför skriva upp allt som görs och sägs på en julfest? Låter livsfarligt om du frågar mig. ;)
/ vänligen frk ryggfena