fredag 31 maj 2013

Osäker prognos och osäker form

I morse gjorde jag det sista passet innan maran. En kort racertur med snabba vännen i solsken och sedan en kort löptur i mina nya snabbskor. Snygga är de också. Nu är det klart, bara att invänta morgondagen.
Väderprogsnoserna för morgondagen varierar kraftigt. Från åska till regn till solsken. Det kan bli hur som helst. Jag hoppas på att åskan inte infinner sig för då blir jag rädd, regnet bryr jag mig inte så mycket om så länge det inte hällregnar. Kan vara skönt att få några stänk här och var precis som på Göteborgsvarvet.

I går kväll började jag nysa som bara den och näsan rinner som aldrig förr. Jag hoppas det bara är maranerver och pollen i kombination men för säkerhets skull gick jag bärsäkagång efter Echinagard så nu knaparar jag det för fullt och hoppas att det bara är inbillning.

Inga kommentarer: