söndag 17 mars 2013

Min helg

Fredag började med fredagsmys och avslutades med fredagsjogg. Skönt.

Lördag morgon hann jag nätt och jämnt till releasen av nya BodyStep. Känns i vaderna i dag. Efter svettigt hejande på innebandyläktaren, bytte jag om till baddräkt. Ett OK pass som var tungt först men på slutet tyckte jag att jag fick till det och gleeeeeed fram. Så när jag var klar efter en timme blev jag jag glad när ett gäng ungdomar applåderade åt mig. Tänkte att de var imponerade av min framfart. Tänkte precis på ett blygsamt sätt vinka och tacka när jag körde en av killarna säga:

"Men äntligen kliver kärringen ur så vi får hoppa från femman".

Snörp, så gick det med det. Tröstade mig med årets första glassnyhet.

Den här dagen kickade jag igång 07:30 på gymmets spinningcykel. Direkt ut och sprang en sväng i solen efter det. Och nu har jag landat i Milano. Vilken helg!





Inga kommentarer: