tisdag 13 november 2012

Skynda, skynda!

Det finns ytterligare 350 platser till Kalmar Ironman som släpps 12:00 sharp i dag. Våga!

Jag däremot bokade in världens flottaste (och dyraste) boende i Kalmar i går. Torsdag till söndag på världens lyxigast hotell 50 meter från målet på Ironman. Fint ska det vara. Synd bara att:

a) Torsdag - för nervös för att njuta av fina rummet
b) Fredag - ännu mer nervös för att njuta av fina rummet, ska på PRE-RACE-MÖTE (gulp)
c) Lördag - använder inte det fina rummet på hela dagen för då är jag ute på äventyr från typ fem till nidnatt (äventyr = plåga sig själv i alldeles för många timmar på tre olika mördarsätt även kallat triathlon)
d) Söndag - jag vaknar typ död i sängen och inte kan ta mig ur det fina rummet

Men annars är nog hotellet och rummet superfint och så.

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Nu är det sold out IGEN! Galet tryck! Glad att vi har plats :)Det kommer bli grymt kul!!

Marre sa...

Det är GALET! Ja, tur att vi har våra platser. Men jag är dödsnervös......