torsdag 1 november 2012

New York, New York

Nu börjar det brännas. I morgon bitti lyfter vi mot New York. Och marathon. Jag har haft sånt fokus på om det blir någon resa eller inte att jag glömt bort att jag faktiskt ska springa en mara också. Har glömt bort hur man springer till och med. Så i dag är det jag som snörar på mig löparskorna och drar en repa. Bara för att.
"This year's marathon is dedicated to the City of New York, the victims of the hurricane and their families."

Läser att Magnus anlänt till Äpplet och tycker att det mesta är sig likt (förutom att Central Park fortfarande var stängt i går då de städar där). Skönt att höra.

Så jobb, jobb, jobb och sen semesterfeeling. Ska nog fira med god mat och ett glas vin i kväll. Fast vi har några småsaker att fixa först (förutom att packa) - typ bilen är sönder. Hmmmm.

När jag kommer hem är det bara två dagar kvar tills min kära dotter fyller 15 år. Hur gick det här till? Nyss var hon så här liten och söt. Nu är hon bara söt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Lycka till! ...och tack för träningsvärk deluxe efter kettlebell passet ;)