måndag 12 november 2012

Nytt fokus

Dags att skärpa fokus och zooma in kommande utmaningar och lägga New York till handlingarna, oavsett om det blev som det var planerat eller inte.

När jag kikar i tävlingskalendern ser jag att det visst är skidor som gäller så lite stavgång kanske vore på sin plats? Och så ska jag ju givetvis börja träna inför min Ironman på riktigt. Första delen handlar en hel del om grundstyrka och vad passar väl inte bättre än ett program som Queen-of-F*cking-everything har lagt ut här (se bild nedan).


Och så försöker jag bli av med träningsvärken från simträningen i lördags. Och kommande träningsvärken från Functional Moves i går. Och så en försenad bild från trailrunning-tävlingen i går innan start. Jag vet, Marie ser lite rädd ut men det är bara tillfälligt.
Ångrar att jag inte hade kameran/telefonen med för det var helt magiska avsnitt efter banan, så vackert så der gjorde ont. Gjorde också ont att springa på alla hala stenar och rötter men det är en annan historia.

Inga kommentarer: