onsdag 20 juni 2012

Paket

Hämtade ut mitt paket från Gainomax i går, julafton mitt i juni! Bra med tillskott på både bars och återhämtningsdryck då det börjar sina rejält i förra lådan.
Fick också en riktig överraskning efter mitt kettlebells-pass i går - innebandytjejerna hade en överraskning i form av en blomma och sportdryck (nåväl, vin då om vi ska vara helt ärliga). Blev så glad!

I dag väntar stigcykling med MTB och så ska jag vikariera på gymmets "Running Club". Kommer att bli störthärliga intervaller och styrka i dag, he, he....

För övrigt kan jag i dag konstatera att baksmällan från Vätternrundan är här. Hela kroppen är vätskefylld, mina påsar under ögonen är stora som Atlanten, huvudet är tungt, sömnen obefintlig i natt. Skönt att veta att det är helt normalt. Jag kommer igen!

1 kommentar:

Lisa sa...

Hej :) Bra blogg! Besök gärna min hälsoblogg och se hur jag lyckades gå ner 20 kg! Fitsporella.blogg.se