torsdag 8 mars 2012

Men OK - ta mig då!

Försökte hålla emot in i det längsta men fick ge mig. Ta mig då, envisa baciller/virus. Om det är så ni ska ha det så. Skit också. Under hela dagen i går kände jag mig vissen och trött, tjänsteresa några dagar vilket brukar innebära löpning i någon trevlig stad/håla men i går fick jag lämna springskorna i bilen och "offra" mig för en runda på tapas-baren med kollegorna i stället. Fick ett gäng tips på Facebook om hur jag kunde göra barrundan till ett träningspass (snurra runt på barstolen=cirkelträning mm) men valde att vara något mer diskret. Åt mina underbara tapas och drack ett glas vin. Ägnade sedan en ansenlig tid av kvällen/natten till att försöka somna men inte ens det lyckades så himla bra. Host, host, rossel, rossel. Blä. Återkommer när humöret svängt åt rätt håll. Tycker synd om Mannen som får pyssla om mig i kväll när jag kommer hem igen. Jag blir inte god att tas med. Grundar med massor med vatten och frukt i alla fall. Skit.

Inga kommentarer: