torsdag 12 januari 2012

Huvudet fullt med snor

Ja, inte är det lätt att tänka då. Det som började med en kittlande hals på måndag kväll, utvecklades under tisdagen till rejält halsont, natten till onsdag feber och nu sitter jag här med hela huvudet fullt av snor. Är det inte det ena så är det det andra.

Nåväl, fördelen är att jag verkligen hinner beta av alla jobbmail när jag sitter i soffan. Nackdelen är att jag är så grymt träningssugen så jag nästan spricker. Speciellt på att åka skidor. Snön faller ner i dag, sådana där mysiga, stora flingor. Och jag sitter i soffan. Fnys.

I morgon åker vi dock till Sälen för två dagarns skidåkning. Utför blir det, oavsett snorhjärna eller inte, längdskidorna åker med så känner jag mig hyfsat pigg så kan det bli någon kilometer där också. Oh yes!

Inga kommentarer: