tisdag 11 december 2018

Party, träning och urringning

Laddar för jul! I går levererade min söta mamma julstjärnor till mig, denna lycka! Åt fyra stycken innan jag ens hunnit sätta mig ner. Fyra till när jag satt mig i soffan efter RPM relase (nr 81, cool).
Andra advent firade jag på annan ort men tände ändå två ljus på måndag morgon för att känna in julen ordentligt.
Ordentlig lunchträning blev den med den här bruttan också. Älskar lunchträning men just den här lunchen var jag inte speciellt stark. Och håret var inte speciellt snyggt heller. Men annars så!
Jag har också blivit med gran, en fin kungsgran blev det.
Han bar hem den och sågade i den. Helst ville han hämta motorsågen för att såga av 2 cm men jag sa bestämt nej. Det fick duga med en vanlig ickeautomatisk såg. Jag lovade att han ändå såg manlig ut och så.
Jag, Han och min urringning var och förlustade oss i Stockholm hela helgen. Väldigt mysigt och så.
Sen har jag hunnit varit på party med den här söta gossen också. Han vet hur man skapar feststämning han.
Det är väl ungefär vad som hänt sedan sist. Ni kära läsare får nöja er med lite gluttar här och var och lita på att jag ändå tränar, vilar, äter, sover, myser, kramas och sånt. Deal? Nu har jag inte tid att skriva mer för jag ska på julbord. Hej hopp igelkott.


Inga kommentarer: