fredag 5 oktober 2018

En helg i Sälen

Anledningen till att jag inte skriver så mycket är att jag mest befinner mig i en sådan här apparat mest hela tiden.
Men när jag på mitt hemmakontor så ser min väg dit ut så här. Underbart!
Men det var ju Sälen förra helgen! Det blir lite bakifrån men ändå. Lördag kväll inleddes med Aperol Spritz, en typiskt bra kväll med andra ord. Den fortsatte med bra middag och härliga samtal.
På dagen hade vi vandrat i bland annat snöstorm. Men det gör inget så länge man vandrar med härliga människor.

Så vackert så det gör ont.
På fredagen gick vi upp på toppen av backen mest för att dricka champagne.
I väntan på våra vänner sprang vi och körde sen cirkelfys i utegymmet. Fantastiskt.
Men till slut kom de och vår helg kunde börja på riktigt. Marie med dunken i högsta hugg.
Nu är det fredag igen och så fort jag avslutat dagens möten så drar jag till Bollnäs Ess men hon den där som jag knappt sett sen jag började flänga runt. Längtar!

Inga kommentarer: