onsdag 15 augusti 2018

Sista passen ska göras....

Det är nära nu.... Nu gäller det att hålla kroppen alert, äta ordentligt och sova bra. I måndags körde jag ett kort cykel + löp, i går kort sim och i dag cykel + löp igen. Ska lyxa till det genom att köra en RPM för att få lite mer inspiration.

I går skulle jag och Sara simma efter jobbet. Vi bestämde att vi skulle ses vi hennes sjö, den där sjön som jag inte riktigt kommer överens med men hon hade lovat platt sjö och solsken. Kom dit och det var ett JÄTTESTORT svart moln över hela sjön men ingen åska då i alla fall. Bestämde mig för att vara lite mindre bitch och lite mer kompis ty det är synd om henne nu så jag hoppade i.

Simmade 1600 meter ish, under den tiden började det regna. Mycket. Mina kläder var inte regnsäkrade och jag orkade heller åtgärda det. När jag kom upp insåg jag att det skulle vara stört omöjligt att få på sig de där blöta kläderna så jag åkte hem nakenfis och höll tummarna för att ingen polis skulle stoppa mig.
När jag kom hem och skulle krångla med våtdräkt och ryggsäck som skulle med in, råkade jag göra en nipslip. Känns skönt att jag är som en vandrande cirkus för mina grannar. Köp biljett!

Resten av kvällen dejtade jag Dottern som berättade allt om sitt nya liv som högstadiefröken. Och så åt vi massor av sushi #kolhydrater

Inga kommentarer: