måndag 12 februari 2018

Partypingla

Wow vilken helg! Skulle dock behöva några dagar till för att återhämta mig men det är en lyx som inte finns. Rätt in i måndagsdimman bara.

Men fredagen började med perfekt sim och perfekt spinning (om jag får säga det själv). Direkt till fina vänner för planering av det sista inför MTB-rävens födelsedag. Och ett glas vin. Och ett till glas vin. Kanske ett till glas vin men det minns jag inte riktigt....
Lördagen ägnade jag mig att städa helvetesgarderoben, fika med vän, jobba, jogga, piffa naglar och piffa mig. Så här blev det till slut.
Busigt hår (var är du Anneli när jag behöver dig som mest?). Förfest i bilen, det är sen gammal här i Hofors.
Och självaste partyt - så grymt roligt! Skrattade, dansade, bubblade, glittrade. Ville partaja for ever!
Jag och Anna dansade så svetten lackade.
Självaste födelsedagsbarnet.
Och så after-ski-gänget.
Fick feeling
Och sen var det helt plötsligt söndag. En lugn sådan, faktiskt mest i soffan med bästa koppen i handen.
Och en träff till med en fin vän och så middag med ny vän. Typiskt bra helg!

1 kommentar:

Simpis sa...

Jag tror att även #levförfan-muggen hade varit lämplig för just en sån där soffsöndag :-)