fredag 9 februari 2018

Älskade läsare

Ibland får man ett mail som lyser upp hela dagen, hela veckan, hela månaden och hela året. I dag hände det:

Tänkte på dig och vilken bra inspiration du har varit sedan vi träffades på XXXXXX. Du har full energi hela tiden, och massor att ge. Jag själv börjat motionera mer - återigen du är en av de som inspirerat - och jag upplever att det har varit som att levla upp. Ville bara höra av mig och tacka för den inspiration du är genom att vara dig själv. Hoppas att allt är bra med dig och de dina. 

Min blogg handlar om egoistiska saker såsom att jag älskar att skriva och att det är kul att ha en dagbok. Ibland glömmer jag bort att det faktiskt är människor som läser den, riktiga människor. Och vilka är dessa människor? Läskigt att inte veta. Ibland får jag kommentarer, ofta mail, ibland snuskiga mail som gör att jag rodnar alternativt blir arg/förbannad, ibland riktigt härliga mail som det ovan och då förstår jag ju att bloggen ändå engagerar på gott och ont. Det är ju kul ju! Ibland kommer också bloggläsare fram och pratar med mig i riktiga livet som personen ovan. Ännu roligare!

Annars springer livet på. Beordrade mig själv soffan i går kväll vilket behövdes efter en hektisk vecka. Nu är det fredag eftermiddag och jag har avverkat ett riktigt bra simpass, bästa på länge faktiskt. Simpis jagade på mig på mina max-intervaller så det sprutade mjölksyra ur öronen på mig. I kväll blir det fredagsspinning, middag med vänner och sedan i säng tidigt. I morgon löpning och sedan FEST på kvällen. Söndagen är ett oskrivet kort.

Inga kommentarer: