tisdag 20 februari 2018

LIVET!

Herregud vilken helg! Full fart från morgon till kväll. Började med ett magiskt sim på fredag morgon, jobb till tusen och sedan fick jag sätta mig på frökencykeln på fredagsspinningen. Oh what a joy!

Direkt till partypiff och konsert med Moneybrother med snygg-Kicki. Själen blev varm.
Lördag morgon, träningsdag med triathlonbruttorna från Gävle. Sara rev av ett härligt spinningpass och sedan simmade vi. Vi simmade inte så länge ty någon vill köra hinderbana i stället, någon annan ville bubbla. Jag ville bubbla. Väldigt mycket. Sen en lunch som jag ville skulle vara för alltid.

Lördagen fortsatte med tårta hos min mamma som fyllde år och faktiskt vidare till nästa fest, 50-årskalas för andra helgen i rad. Sus och dus. Dock fick jag världens migrän så jag fick gå hem innan midnatt. Typiskt.
Söndag - soffhäng, mys, hockey och Babben.
Jo det blev en snöjogg sent på söndagen också, mest för att rensa huvudet.
Nu är det redan tisdag, jag simmade och satte mig sedan i bilen och fick egentid. Jag hann reflektera väldigt mycket över livet, över vart jag befinner mig och jag kom fram till att FASEN vad livet är underbart just nu! Jag mår bra, jag är i balans, jag planerar igen, jag skrattar, jag umgås med vänner, jag njuter. LIVET ALLTSÅ!
Hoppas du får en fin tisdag!

Inga kommentarer: