tisdag 18 april 2017

Påskbestyr

Då var påsken också över, innan man vet ordet av så har också midsommar och jul försvunnit. Min påsk har varit den lugnaste på väldigt länge. Mestadels har jag suttit in min nya fåtölj och läst en bok. Lite träning har det också blivit med betoning på lite. Till exempel så simmade jag på skärstorsdagen. På långfredagen sprang jag dryga 14 kilometer med puman i mitten. Killarna som flankerar henne hittade vi i skogen, när vi kom fram till dem höll de i en boll som de snott från någon liten unge någonstans.
På lördagen gjorde jag och SuperSnabbaSilverSara ett besök på gymmet för att pumpa upp discomusklerna. Pumpade upp låren till den milda grad att de fortfarande gör ont. Aj.
Därför fick det bli vila på söndagen i form av mysig promenad.
Och spinning på måndag.





I dag vilar jag, eller ja, jag jobbar arslet av mig här i storstaden. Men nu undrar ni väl hur kakan blev? Perfekt om jag får säga det själv.

Inga kommentarer: