torsdag 5 november 2015

Parövningar

All in på parövningar på gårdagens dejt med triathleterna. Velade in i det sista vad jag skulle köra för pass då det är något svårt att planera ett pass med okänt antal okänt starka människor i en känd sal. Hur mycket vikter får man plats med i en Passat egentligen?

Slutade med att jag körde min kära åtta som AMRAP i 18 minuter (kompis 1 jobbar av första 8:an medan kompis 2 vilar, kompis 2 jobbar andra 8:an medan kompis 1 vilar osv):

8 HandStandPushUps
8 Pull-ups
8 CrossFitSitUps
8 Kettlebell svingar
8 Burpees
8 Wall ball
8 Fällknivar
8 Kettlebellsnatch eller pressar
20 Double Unders

Som grädde på moset stationer med 50 sek jobb/10 sek vila med bland annat snake rope, burpees, massor med löpning (t ex på en sån där tjock matta, jag kallar det träsklöpning). Roligt, roligt, roligt! Tyckte fröken i alla fall. Och jag fick jobba, sannerligen, fick teama med starka Maria som jagade på mig genom övningarna som en iller.
 

Försöker leka fröknig men ingen verkar lyssna. Megafon nästa.
 


Och så här trötta var vi på slutet. Mysigt. Bara tända ljus som saknas.
 

Inga kommentarer: