torsdag 11 juni 2015

Äntligen sommar!

I vanliga fall brukar jag så här års googla alla vädersajter jag kan. Om och om igen. Det är ju Vätternrundan i helgen. Det här året blir det ingen VR för mig vilket känns märkligt. Och just i år verkar vädergudarna fått fnatt - det blir en varm och skön runda utan vind. What???!!!! Bara för att jag inte ska åka. Känner faktiskt suget....

Men jag kommer att vara i Jönköping på lördag förmiddag och heja på snabbgrupperna som far förbi. Det ska bli kul!

För övrigt körde jag ett riktigt bra pass i går. Först cykel i 4 mil med ett gäng glada cyklister och utan arm- och benvärmare för första gången i år! Nedan saknas två cyklister som tydligen hade bråttom hem.
Direkt efter var det crosslöp 9 km. Nöjd även om det inte gick fort.

I tisdags hade SSSSara komponerat ihop ett längre bassängpass som gick riktigt, riktigt bra. 3000 meter in på simkontot. Katching! Tyvärr hann jag då inte med mitt kettlebellsgäng som dagen till ära höll till utanför min dörr. Sommarfeeling de lux!
I dag väntar distanspass OpenWater. Ser faktiskt riktigt mycket fram emot det. Avslutar sedan kvällen med crossfit och kanske en solig kvällspromenad. Sommaren är här.

Inga kommentarer: