onsdag 11 februari 2015

Från Paris till Hofors i bilder

Det går fort i svängarna. Ena dagen morgonjogg i ett underbart Paris, nästa dag minst lika härlig skidtur i Hofors. Varandras ytterligheter men vad vore livet utan variation? Lite bilder från mina två dygn som passerat. Voila.

Triumfbågen och jag. Båda lika triumferande.
Kollegorna bjöd på middag på en Renault-restaurang.
Där hittade jag också en lämplig bil till Dottern. Dock lite kallt utan sidofönster.
Vi har det så kul på jobbet... :) Notera Champs-Élysées utanför fönstret.
En morgonjogg i Paris med en av kollegorna.
Passerade världens största Louis Vitton-affär. Hmmm det är ju snart Alla Hjärtans Dag och önska kan man alltid (fast å andra sidan, läs här vad jag tycker om det).
 Alltså, mitt rum. Värsta Moulin Rouge-känslan, speglar ovanför sängen....
Givetvis ska det drickas vin till lunch, mais oui!
Och vid midnatt landade jag hemma igen och kunde därför nyttja lunchen till att åka en liten sväng skidor i blixsnabba, isiga spår.
Och så fick jag en bild från en vän i dag och minns tillbaka på min dag....

Inga kommentarer: