tisdag 2 juli 2013

Semesterfeeling

Upp och hoppa två gånger till när klockan ringer. Eller jag kommer att ställa klockan på semestern också men då är det troligtvis för att träna men två gånger till för att åka till jobbet. Och tur är väl det för jag kommer senare och senare till jobbet för varje morgon sedan barnen fick sommarlov. Först snoozar jag onödigt länge, sen kommer jag på en massa saker som jag ska ordna med såsom tvätten, diskmaskin som ska tömmas, det ska plockas lite, fixas och trixas. Och så där håller jag på tills jag ser att klockan är fem minuter mer i dag än i går när jag gav mig iväg.

Min första semesterdag på fredag firar jag förhoppningsvis med att sova länge i husvagnen, vara nervös inför stundande triathlontävling dagen efter och kika/delta på halvsimmet. Har skickat ut en trevare om att jag är intresserad av att köpa två platser men vi får väl se. Annars hoppar jag i älva själv och simmar uppströms för att känna efter hur det känns.

Lördagen behöver jag inte orda mer om, kommer att gå åt till att
a) nervöskissa
b) tävla
c) sova

På söndagen hoppas jag kunna heja på några simmare och sedan drar vi hemåt och det är semester på riktigt. Mmmmmmmmm.
20130330-092236.jpg

Inga kommentarer: