söndag 28 oktober 2012

Nu börjar det pirra....

Har av någon anledning förträngt det här med själva resandet och planerandet. I dag ska jag på löpardejt med snabba Marie igen och tanken är at vi ska avverka planering och sånt. Då är det bra om även jag har läst på vad som gäller. Man ska jag ju förbereda en massa!

Bra saker att ha med:
* Pass (och så ska man ha fixat ESTA vilket jag har gjort, hoppas Mannen också fixat sitt)
* Löparkläder för alla väder och fina Asics (som är helt slut nu)
* Sopsäck, sittunderlag och varma kläder som kan slängas efteråt
* Sköna skor för stadsvandring
* Partyklackar? Nä, tror inte det. Får partaja i sköna Nike Free i stället.
* Ryggsäck till flyget och att ha öl i på stadsvandringarna
* Fina, fina Sverige-tröjan att springa i
* Startbevis och biljett till flyget
* Gel, vattenflaska, sportdryck
* Vanliga kläder (till skillnad från de ovanliga som jag redan lagt i väskan)

Ja, typ så. Måndag och tisdag är jag ute med jobbet, sen börjar jag sakteliga packa väska, handla mat åt barnen, hämta svärmor och ladda för på fredag morgon drar vi. New York nästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns fördelar med att åka till Ryssjön inser jag just. Packlistan är betydligt kortare.
anna