måndag 17 september 2012

Gott och blandat

Min första gott och blandat är träningen senaste 60 dagarna. En bra mix av bra saker.

Gott och blandat nummer två är den banankladdkaka som jag gjorde i fredags och försvann snabbare än familjen när det är städdag. Därför finns det ingen bild på skapelsen, det hanns inte med.

Mindre gott och blandat är det faktum att mitt köttsår sedan i går faktiskt gör ont på riktigt. Det känns fint att Halvsjuksyrran Mattias tar det hela på allvar och visar sympati. I brist på sympatin jag hade förtjänat i skogen i går. Han är ju trots allt utbildad och följdaktligen inläst på sådana här svårare fall.

Och så är det måndag - hela veckan framför mig! Avlutar med en bild på en riktig goding, kommer troligtvis att få stryk för den men jag chansar. Låt mig presentera - schlagerkungen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj! Borde sys och gipsas;) Ska se till att ha plåster med nästa gång. ( dåligt samvete)
/H