fredag 20 februari 2009

Långpass avklarat

Efter en dag i skolan (besök i sonens klass ett) väntade 12 härliga kilometrar på bandet. Måste säga att uppladdningen inte var den optimala med skollunch, alldeles för lite kaffe (kräver MINST 10 koppar på förmiddagen) och den där konstiga känslan i halsen som inte riktigt vill ge med sig. Men efter att ha strulat länge och väl med dvd-spelaren så kom jag väl igång så småningom. Tyvärr avbröts jag efter 3 km med jobbsamtal, efter 6 km fick jag avstyra bråk mellan mina barn och efter 9 km lät det som att övervåningen skull trilla ner i huvudet på mig så då fick jag göra ett ingripande till i bråket. Annars var allt OK.....

Nu har jag precis avnjutit en Gainomax, ett par koppar kaffe och tycker att livet är allmänt skönt. Vilken start på helgen!

Inga kommentarer: