onsdag 28 november 2018

Det går bra nu

Jag har återgått till ett mer träningsplanerande liv. Förra veckan gick nästan enligt plan, det var det där söndagspasset som jag bytte ut till mys i soffan men Honom. Klart värt. Vi reser, flänger och far båda två vilket innebär att vi i perioder inte ses så ofta. Då får vi ta tillvara på de stunder vi har tillsammans. Som att ta en promenad i ett krispigt väder (sen behöver jag inte avslöja att jag "råkade" ta en powernap på 2 timmar och det enda sättet för honom att få mig ur soffan var att hälla ner kaffe i min strupe medan jag låg ner i sängen och sedan med våld dra mig ut i friska luften).
Just den här veckan har det hunnit bli onsdag och jag har hunnit med en dag i Finland och två dagar i Stockholm. Har precis landat i sängen i Nyköping och laddar för en ny dag. 

Träningen den här veckan 

Måndag: Löpning 1 mil runt Kungsholmen
Tisdag: 30 minuter på en kasst hotellgym (10 min löpband och 20 min styrka)
Onsdag: Morgonjogg i Stockholm och RPM 81 premiär i Nyköping
Torsdag: vila
Fredag: morgonsim + spinning
Lördag: styrka + sim
Söndag: Adventsloppet 10 km

När jag klev in på hotellet här i Nyköping såg jag världens finaste julgran, nu längtar jag efter julen! Ska adventspynta häcken av mig i helgen.

Inga kommentarer: