måndag 26 december 2011

Ny ö

Vi har nu anlänt till en ny ö där jag testat två nya saker. Redan första dagen lånade jag och mannen MTB'n och susade upp och ner för långa, härliga backar. I dag har jag varit så modig, vi hyrde moppar för en dag och har åkt hit och dit till olika vattenfall och stränder. Jag har inte åkt moppe sedan jag var 15 och fastnade i ett dyhål med bästisen. Kul var det och mersmak gav det. Löpningen håller vi i, nästan varje morgonen är vi uppe med tuppen men det blir lite kortare rundor för varje morgon. Kan bero på att hundarna på den här ön är riktigt ilskna. Vi springer halva tiden och försöker få hundar att stilla sig den andra. Inga snygga kilometertider direkt. Om jag vore en lite snabbare löpare kanske jag kunde springa ifrån dem. Kanske.

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Verkar underbart med nya ön. Skönt att se att du har hjälm när du moppar omkring ochså. Ha det fortsatt bäst! Kram