fredag 2 december 2011

Fredag!

Min mage värker, fy tusan! Det stramar, kan inte skratta, kan inte hosta. Jo, det blev först core på lunchen och sedan fick jag äran att köra fysträning för mina innebandytjejer också. Lade in lite allt möjligt roligt så som utfallssteg, plankan, armhävningar, jägarvila, ruscher.... Tur att jag toppade dagen med yoga. Somnade förresten på yogan. På riktigt. Så där med dreggel på tröjan och allt. Undrar om jag snarkade? Hoppas inte.

I dag är en ny dag. Spinning låter som en bra plan. Och så genrep på BodyCombat 50 efter det. Kanske ett glas glögg. I morgon tror jag det får bli löpning och core. Fast jag har en del förberedelser att göra också. Någon fyller nämligen 10 år på söndag. Och nej, det är inte Mannen.

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Hörde ända till mig hur du drog stockar. Fatta va pinsamt...;-)