måndag 9 december 2019

Helgen

Nu är Luciaformen slut, känns lite märkligt. Inte för att jag kommer att slänga mig på första bästa ostbågepåse. Eller jo, det var nära i går. Fick slänga den öppnade påsen som Sonen fick över från helgens fest för att inte gå bananas och skaffa mig magplågor av värsta sorten.

Tack för alla fina meddelanden och kommentarer jag fått kring min resa! Det värmer! Jag är stol och nöjd.

Hela den gångna veckan har det varit ett kalasande utan dess like - Sonen fyllde 18 år och han tog dessutom körkort i veckan så vi har firat som aldrig förr.
I fredags var vi på glöggparty och lördagen körde vi pannlampelöpning, bastu och middag med fina vänner.
Söndagen firade vi den lilla ännu en gång.
Resten av söndagen bestod i gymträning med Dottern, städa, skjutsa henne till tåget och sedan bara hänga i soffan. En riktigt bra helg!

Började den nya veckan med ett sjuhelsikes crossfit-pass på Måndagsklubben. Älskar det!
Mina, Marie och jag var glada när det var över.
Nu väntar en sista resvecka, sen börjar det nalkas mot jul. Ge mig tips på bra julklappar till Sonen! Han är helt omöjlig!

Inga kommentarer: