torsdag 29 september 2016

Bollnäs Ess

I morgon drar jag och fina vännen till Bollnäs för att inspireras och transpireras. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag valde klasser men jag tror det blir bra (annars får jag byta när jag kommer fram):

Fredag
Löpskolning med Hansa Näsman och Joel Groth
Alpha Strong - sandsäckar som ska kastas hit och dit
Yoga och andning för atleter med självaste Annlie Pompe (LÄNGTAR)


Lördag
Shades of intensity - spinning med Elin Wennman
Frisim med Frölander - hua!
Elastisk kropp med Magnus Ringberg
Det sitter i leendet - en föreläsning med Mårten Nyhlén
Simstyrka med Torbjörn svensk (styrketräning som ökar simprestationen)
Träningsplanering ur ett pulsperspektiv* - Thomas Bylons föreläsning


* En föreläsning som handlar om att kunna optimera och planera sin träning utifrån sin puls för att nå de resultat man vill. Hur skapar jag ett effektivt träningsprogram för att få resultat, förbättra min uthållighet och kondition, öka min användning av fett som energi, öka min mjölksyratålighet samt även lägga in vila när det behövs för att undvika överträning, skador, sjukdomar och stagnation?

Inga kommentarer: