söndag 1 juli 2012

Gainomax sponsring mot Vätternrundan

Nu är officiellt min tid som Gainomax Sports Team medlem av Vätterngänget avslutad. Jag fick en massa produkter att testa, både återhämtningsdrycker och bars. Några var sorter som jag inte testat tidigare, ex de som kallas "Long Distance" (återhämtningsdryck), otroligt goda och något större än de vanliga förpackningarna.

Smart drag av Gainomax att nyttja bloggare i sin marknadsföring, alla vi i teamet har verkligen marknadsfört och hårdtestat produkterna. Dessutom har vi ju alla pratat mycket kring produkterna bland våra träningsvänner (och bjudit på några bars och drycker också).

Jag var en flitig användare av produkterna redan innan jag blev sponsrad men nu när jag fått fler produkter har jag använt dem i ännu större utsträckning. Speciellt vid långa träningspass cykling och löpning fungerar det bra att ha med sig dessa. Om du inte testat, gör det! Däremot funderar jag över hur jag får med mig bars på simningen, i simmössan kanske?

Inga kommentarer: