onsdag 25 maj 2011

Perfekta hotellet

Det här måste vara nummer ett bland alla hotell jag bott på. De har tänkt på precis ALLT! Och nej, de har inte sponsrat mig från Hotell Tylösand. Ännu. Följ med på en rundtur:

Alla väggar i hotellet har vackra och uppseendeväckande fotografier upphängda.
Det är ett stort duschrum med stor dusch och en extra bänk där man kan ställa grejer. Hurra!
På toaletten finns en dörr till självaste WC:n. Nu är jag ju själv på rummet men OM vi skulle vara två är det ganska skönt att kunna stänga om sig.
Och make-up spegel med förstoring OCH beslyning. Så enkelt och så genialt.
Lektyr, lite ego kanske att ha en bok om sig själv på sitt hotell. Men ändå. Han kommer undan med det bara för att han är Gessle.
Ingen vanlig hotell-lampa á la Scandic, nej, här snackar vi konst. Man sätter på lampan genom att rycka i peace-snöret. Vackert.
Badrummet igen, två handfat, vacker upplagt med tvål, blommor mm.
Jobbhörnan med TV.
Stora fönster, lounge och mjuka underbara sängar.
Här kan jag stanna i några veckor.... Och då har jag inte lagt ut bilder på den vackra utsikten från gymmet, hur vackert spa de har, underbara maten osv i alla oändlighet. Amen.

Inga kommentarer: