fredag 23 mars 2018

Friday I'm in Love!


Fredag. Smakar på ordet. Känner in känslan. Det kommer att bli bra.

Solen skiner i dag, jag startade min dag i poolen med hon den där Simpisen. Hon fick mig att göra 5 st asjobbiga MAX-intervaller med fenor i dag. Efter fyran kräktes jag nästan. Hur gör hon? Fattar inte.

I veckan har jag också fått prova på ytterst lite fart i löpningen. Jag var som ett barn på julafton när jag ställde mig på bandet i går morse. Var i Skövde, närmare bestämt Billingehus. Ett hotell som ligger på ett berg, nedanför löpbanden finns en slalombacke (!). Galet. Jag fick springa 2 x 5 minuter med liiiiite mer fart än vanligt. Jag är löpare igen!
Nöjd, sjukt nöjd satte jag mig i bilen för fler mil på vägen (och min diet under just den här roadtrippen bestod av middag Max, lunch McDonalds, middag Sibylla).
I kväll är det jag som får vara spinningfröken. 80-tal som vanligt.
Längtar. Fredag. Mmmmmm.

Inga kommentarer: