måndag 27 februari 2017

Överraskning!

Tydligen har jag också en blogg, vilken överraskning! Det är faktiskt fördelen med att vara tankspridd och glömma saker, varje dag och varje grej blir som julafton! :)


Nu tänker jag att jag återgår både till träningslivet och blogglivet. Jag älskar ju att skriva och jag älskar att träna. Så hold on vänner, nu blir det en vändning!


I helgen har jag och Sonen varit i storstaden och ätit och shoppat (han har shoppat, jag har betalat och druckit vin).
Jag har också varit på kvartalsutbildning i RPM 74. En sån boost! Ännu roligare var att jag träffade två kamrater från min utbildning där. Ida levererade som alltid, vilken energi! Och jag ser fram emot att få plugga in RPM 74, det blir ös från början till slut.
Har varit på tjänsteresa till Muminland.

Ätit fantastisk efterrätt på en fantastisk restaurang där kocken faktiskt varit med i programmet "The Chef".
Jag har varit uppklädd till tänderna och gått på gala.
Och så försökte jag springa långpass med mina brudar förra helgen men fick avbryta pga ont i vaden. Trist. Brudarna trippade på och jag fick åka bil hem.

I går ställde jag mig på löpbandet igen efter en veckas vila, vaden känns fortfarande men inte lika mycket. Jag hoppas på lätt comeback i veckan om det inte blir värre.

Då så - dags att kicka igång den här veckan! Go for it!


Inga kommentarer: