onsdag 31 december 2014

Bloggläsare

Jag älskar bloggläsare som dyker upp som gubben i lådan och som faktiskt vågar komma fram och säga något. Heja dig Sandra som gjorde min dag på Experium i dag! Fast du egentligen inte vågade... Och jag höll mitt löfte och lät bli att smygfota dig. :)

Andra läsare av bloggen vill vara anonyma men med tanke på vad de vet om mig, mina förehavanden och pinsamma grejer jag lägger ut så listar jag själv ut att de läser min blogg. Det är folk som jag känner på riktigt men av någon anledning inte vill "outa" att de läser Marres Marathon.

Sen finns de läsare som önskar saker - allt från "Marre testar", simpass, mer bilder, tips på hur man bajsar på långpass (just den biten är jag expert på) och de som önskar mer naket. En gång var det faktiskt en kille som skrev ett långt mail (eller om det var kommentar) och bad mig beskriva känslan av att cykla långt och hur det kändes när det "durrade" mot sadeln. Hrmph, just den kommentaren/mailet valde jag att skippa.

Så i dag, årets sista dag vill jag hylla er alla som läser Marres Marathon av olika anledningar. Och berätta att i dag blev det tyvärr inget naket från simpasset på Experium. Däremot kan jag berätta att jag träffade en swimrun-tjej som effektivt höll rent i min "bana" med sina paddlar och sin frekvens. Jag slapp slå/simma över kärringarna själv. Det var faktiskt riktigt lugnt i bassängen när jag drog av min stege på 400-300-200-100 med lite lugnt sim mellan intervallerna och avsim. Sjukt trött i armarna efter gårdagens 2 milspass på skidor men ändå så nöjd. Årets sista dag. Firade simpasset med godfika på Fjällbageriet.
Gofika en annan dag - gissa vilken som är Sonens?
Japp här är han, och skjortan är inte psykadelisk som den verkar på bilden. Sonen kan dock vara psykadelisk ibland.

Inga kommentarer: