fredag 9 december 2011

Och på torsdagen var hon en vanlig människa...

Ibland händer det faktiskt att jag INTE klär på mig träningskläder i gälla färger utan ger mig av på äventyr som en helt vanlig människa. Som i går då jag åkte tåg till ett trevligt julbord. Piffig som f*n.
Unnade mig också vilodag, länge sedan sist. Några sviter hänger kvar sedan underbara releaserna av BodyCombat och BodyPump. Båda med tiger-klös, till och med tigern fick hänga med på releaserna. Han skötte sig exemplariskt under hela passet. Trots att en av instruktörerna trampade på honom.
I dag yr snön ner, tur att jag får vara inomhus. Efter ungefär en miljard olika möten (OK, överdrev en aning) så ska jag på spinning och svettas som en tok. Sedan iväg på julfest. Igen. Vissa har det bra. Fast först ska jag försöka återhämta mig från gårdagens partaj. Ögonen känns grusiga, undrar varför?

Inga kommentarer: