torsdag 22 juli 2010

Jag överlevde...

.... med nöd och näppe långpasset. Efter en mil var jag som en disktrasa, helt urvriden, luddig och luktade illa. Tog mig på något märkligt sätt hem, lunkandes, gåendes, svansen mellan benen. Närmare 15 km och 1.40 senare. Gick i dvala mest hela dagen, sov till och med en stund på eftermiddagen. Slut. Slut som löpare? Näää, tillfällig svacka bara, kommer igen snart!

På onsdagen tog jag en lugn återhämtningstur med racern. 26,5 km härliga dalavägar. Avslutade dagen på hemmaplan med BodyCombat. Perfekt dag, åter på banan.

Nu har vi packat bilen sprängfull, ungefär som i Sunes Sommar - en grej till och skiten exploderar. På väg till Göteborg för Pink i morgon och Liseberg på lördag. Sedan tältsemester någonstans där solen skiner. Må Gud vila sin hand över vår familj så vi inte driver varandra till vansinne på en campingplats någonstans i mellansverige med myggen och treliters tetravin i sällskap. Over and out.

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Det där låter ungeäfr som mitt långpass. Hemskt var det!

Som tur är kommer vi igen! :)